2011. január 10.

Kreatívkodás online

Azt hittem "termékenyebb" leszek ezen a hétvégén, mert nagyon rákészültem a gyöngyözésre. Ehhez képest szombaton semmit sem alkottam, viszont nem győztem mások szépséges munkáiban gyönyörködni. Már teljesen rákaptam a Meskán való barangolásra, és bizony néha felötlik bennem, hogy mit is keresek én itt? Nemcsak a "gyöngyöslányok" portékáit szoktam sóvárogva gusztálni, hanem a szappankészítő, hobbyvarró, könyvkötő, táskakészítő és tudja az ég mennyi Isten áldotta tehetség mutatja meg ebben a virtuális boltban szorgos keze munkáját!
Mindenkinek jó szívvel ajánlom a boltot, mert néhány kivételtől eltekintve, kedvező áron lehet csodaszép, egyedi kézműves dolgokhoz hozzájutni! 
A nagy kedvencem SzarvasMici, aki először csupaszív, báj és kellem miciségeivel nyűgözött le, de miután rábukkantam a blogjára, nem voltam rest két év bejegyzéseit elolvasni. Minden nap, minden szabadidőmben Micit olvastam, mert egyszerűen nem tudtam "letenni", mint amikor egy izgalmas könyvet olvas az ember! Csak ajánlani tudom: nézzetek be SzarvasMicihez!
Na, de térjünk vissza oda, hogy vasárnap este mégis sikerült két láncot összehoznom, az "utolsó percben"! Délután fél öttől este nyolcig csak matatgattam a gyöngyöket, aztán megszállt az ihlet és éjfélre már meg is született ez a két lánc! (A fehéret ma reggel egy kissé átvariáltam!)



1 megjegyzés:

  1. Mutatós darabok.
    A fehér különösen tetszik.
    Olyan jó látni, hogy a kis "fémdarabokból" hogyan tud kikeveredni egy gyönyörű egész :)

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók