2011. április 23.

Az újabb szerelem

Az újabb szerelem, mint az már a korábbi bejegyzésekből is kiderült: a vintage stílusú láncok! 
Annyira szépek és romantikusak! A gyöngyfűzésben is vannak ún. divathullámok, de nekem ez a kissé retro stílus mindenféle trendtől függetlenül is bejön. Ráadásul, remekül lehet az én aranyos virágocskáimmal kombinálni, tehát dupla élvezettel készítem őket! :)) Nem utolsó sorban pedig, én is szívesen viselem ezeket a láncokat.
Kedvenc ékszeralkatrész forgalmazóm, Renike lelkesen gondoskodik arról, hogy ilyen és még ennél is pompázatosabb bronz alkatrészekhez jussak! Amit én kinézek valahol a nagyvilágban, Ő már "rohan" is és megszerzi nekem! :))
Ez a két lánc tegnap készült, miután megérkezett az újabb szállítmány Renitől. Az óraláncot eredetileg magamnak készítettem, de újfent szembesülnöm kellett azzal a szomorú ténnyel, miszerint annyira rosszul látok közelre, hogy szemüveg nélkül nem látom rajta az időt. Persze a család fő "órásmestere" szerint ismét bizonyosságot nyert, hogy az óra mennyire öltöztet, és az idő jelzése, mint eredeti funkció, teljesen mellékes jelen esetben is!



6 megjegyzés:

  1. Csodálatosak!Viselném bármelyiket!!Ügyes vagy!Pussz.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek, én is szeretem ezt a stílust...ezek szerint neked is köszönhetem azt a sok szép, réz kütyüt amit bespájzoltam Reninél?:)))

    VálaszTörlés
  3. Reni valóban nagyon ügyes és lelkes beszerző! Örülök, hogy találkozott az ízlésünk!!! :o)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett mindegyik lánc, örülök, hogy tudok "segíteni" az alkotásban az alapanyagokkal.
    Köszönöm szépen a dicséretet :) Nagyon kedvesek vagytok.
    Továbbra is igyekezni fogok minél szebb dolgokat "begyűjteni" Nektek! :)

    VálaszTörlés
  5. Én is köszönöm az elismerést! :))

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók