2014. október 31.

Októberi kavalkád

Mentem, ami menthető: legalább egyetlen poszt legyen októberben!
Természetesen nem azért, mert nem volt mit mutatnom, de tényleg nem jutott időm a blogra.
Mióta életre kelt a Katkagyöngy facebook oldal, azóta inkább azt vezetem Már az is felvetődött bennem, van-e értelme blogolnom? Aztán nagyon gyorsan megsajnáltam szegényt, mondván: igaz, hogy "mostoha", de mégis az én szülöttem! :))
Így most egy hosszú képsorozat következik az októberi gyöngyözésem termékeiből!

Készültek aranyos kis fülbevalók:



Megint előkerültek a könyvjelzők és kulcstartók, újabb szalagokkal bővítve a repertoárt!

 
 

 

Aztán nekiláttam az elmaradhatatlan angyalkáknak. Természetesen új dizájnok is születtek, mert az nagyon unalmas, ha megint csak az előző évek angyalkáit készítem! :))



A fenti angyalkákból láncra is fűztem, mert valami csodaszépek ezek a csiszolt kristálycseppek!


Hála az őszi szünetünknek jutott időm gyöngyözésre, és végre sikerült az elmaradt rendeléseimet is pótolnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók