2010. október 17.

Szedres álom

Nos, hogy az elkészült nyaklánc mennyire lett "álom", azt nem az én tisztem eldönteni, de ezek a szeder színű üveggyöngyök nekem mindenképp álomszépek! Bizonyára elfogult vagyok, de annyira imádom ezeket a nagy, tökéletesen sima felületű üvegcsodákat! A pillangó (farfalle) gyöngyök is a gyengéim közé tartoznak, főleg ez a lila színű. Nem azért mondom, de a valóságban sokkal szebb ez a szett, mint a képen. Az átlátszó, ezüst közepű pillangó gyöngyökkel próbáltam kicsit oldani a lánc komor színvilágát. A füliket eredetileg másképp álmodtam meg. Szombaton sikerült szereznem ilyen színben, ugyanebből az anyagból nagyon tetszetős csiszolt szívecskéket. A nagy csalódás viszont itthon ért, mivel nem függőlegesen, hanem vízszintesen van a furatuk. Szóval, ezt még ki kell agyalnom, és akkor majd lecserélem a fülbevalókat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók