2011. április 2.

Szolgálati közlemény

A bejegyzés címét Micitől kölcsönöztem. Remélem nem veszi rossz néven tőlem, de nagyon tetszik ez a frappáns megfogalmazás, és teljesen találó jelen esetben.

 Tehát a szolgálati közleményem a következő:
Néhány kérésnek eleget téve megmutatom azokat az ékszereket, amelyeket meg lehet vásárolni.
Ez a "bolt" a KATKAGYÖNGY nevet viseli és a "Főoldal" mellett lévő "Kirakat" gombra kattintva lehet eljutni hozzá. (Sajnos még nem tudtam megoldani, hogy milyen hivatkozással kellene egyetlen gombnyomással erre a weboldalra jutni, de ha valaki segítene, azt nagyon megköszönném!)
A weboldal még igencsak gyermekcipőben jár, így kéretik egy kis türelem és megértés! :))
Minden észrevételt, tanácsot jó szívvel veszek és előre is megköszönöm!

5 megjegyzés:

  1. Drága Kati!
    Nekem naggggyon naggggggggyon teszik!!!!
    Sajnos már nem nagyon "vágom" a webszekesztést :(
    ezért sajnos nem tudok segíteni benne.
    De én úgy látom, megy ez neked nagyon ;)
    GRATULÁLOK!!! És kívánok nagyon sok vásárlót!!!

    VálaszTörlés
  2. Úgy látom a NAGYON szót ma NAGYON sokszor sikerült leírni :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a biztatást! :))

    VálaszTörlés
  4. Szerintem profi lett a weboldal! Szép.

    VálaszTörlés
  5. Akkor jó!!! Most már csak amiatt szégyenkezem, hogy még mindig nem juttattam el Neked a nyereményedet! :((

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók