2011. május 29.

Petúniák

Ez a szett este, pontosabban éjjel készült. Szépen feltettem az ékszertartóra, és úgy igazgattam, hogy reggel, ha felébredek rögtön ráláthassak.
Az elképzelés működött, ébredés után hosszú percekig gyönyörködtem benne az ágyból. Aztán arra gondoltam, kicsit olyan ez, mint amikor reggel kimegyünk a még harmatos kertbe, az első napsugarak épp a virágok szirmait simogatják és jó gazda módjára megcsodáljuk a természettel közösen alkotott teremtményünket.
Nos, előttem ez a kép elevenedett meg, annak ellenére, hogy igencsak borús napra ébredtünk ma, ráadásul egy társasház 2. emeletén!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók