2011. október 11.

Rózsaszín álom

Tegnap este nekiláttam a hétvégén szerzett "zsákmányból" néhány fülbevaló elkészítéséhez. Annyira belelendültem, hogy sorra nyíltak a virágos fülik! :))
Készült két nyaklánc is, de mire ma hazaértem már olyan borús volt az idő, hogy elég gyatra fotók sikeredtek. 
Legelsőnek a kedvencem mutatom meg:

 
És itt vannak a többiek:
Tudom, hogy mutattam már ilyesmi csillagvirágos fülbevalókat, de higgyétek el, nem nagyon akad két teljesen egyforma közöttük!
Az ezüst "szedres" füli pillekönnyű akril gyöngyből készült, de szerintem nagyon mutatós darab. Erre a nagyméretű kerekded (én ufó alakzatnak hívom) üvegtekla gyöngyre szintén hétvégén bukkantam.

4 megjegyzés:

  1. A szedres nagyon pazar! Kár, hogy a fülem csak az aranyat bírja. Ez a testrészem arisztokrata.

    VálaszTörlés
  2. Ezek gyönyörűek...
    A Te kedvenced lett az enyém is :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Csodálatosak a munkáid! :) Megkérdezhetem, hogy az akril virágokat hol sikerült beszerezned? Nagyon régóta keresek én is hasonlókat.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók