2012. január 14.

Valami szívet melengető

Lehet, hogy van/lesz valami sorsszerűség az új év első bejegyzésének témáját illetően... Kívánom, hogy így legyen!!!
A témakifejtés röviden: 
Történt, hogy a 2012-es év második meskás vásárlója épp egy salgótarjáni illetőségű hölgy. Így abban állapodtunk meg, élne a személyes átvétel lehetőségével. Nosza, tegnap sor is került az üzlet lebonyolítására.  Mivel meskás pályafutásom során ez volt az első "személyesen a vásárló kezébe" eladásom, hazudnék, ha azt állítanám, hogy nem volt bennem semmiféle drukk... Szokásomhoz híven, elkészítettem a kis meglepit is, amit minden meskás vásárlómnak szoktam mellékelni. Izgatottan vártam a találkozást: tetszik-e Neki az ékszer, várakozásának megfelelő-e és vajon, örül-e a grátisz angyalkának.
Nos, az adásvétel sikeresen létrejött (hogy hivatalos legyek), de azt hiszem kettőnk közül engem ért az örömtelibb meglepetés. Majd elolvadtam a boldogságtól, amikor az én kedves vásárlóm (akivel előtte nem ismertük egymást!) szerényen elővette ezt a két szalvétatechnikával készített képet, és azt mondta:
 
"Ezt neked hoztam ajándékba, én készítettem."
Szóval, visszafelé sült el az én előre megkomponált akcióm: egy számomra teljesen vadidegen ember, merő kedvességből, emberségből megajándékoz! Na, ilyenkor én mindig visszakapom az emberekbe vetett hitemet, ami időközönként azért el szokott veszni!
Bár ez a bejegyzés csak közvetve szólt a gyöngyökről, de ez az egész történet mégis egy nagyon szép gyöngyszeme az én ékszerkészítő pályafutásomnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók