2012. március 11.

Öregszem vagy hülyülök?

Mára (ami persze már tegnap) elkészült mind a 40 pár virágos fülbevaló! Szépen becsomagoltam őket, hogy hétfőn útra keljenek, és megkezdjék "hódításukat" az Őrségben. Egészen késő estig hagytam az ágyon "kiterítve", hogy minden  percben megsimogassam őket a szememmel...
Tiborom mindig nagyon jól leveszi az én lelki vívódásaimat, most is megkérdezte:
- "Nem sajnálod őket?"
- "De! Nagyon!" - vágtam rá azonnal.
Azt hiszem, ez már a szentimentalizmus felsőfoka! Mondhatnám azt is: teljesen hülye vagyok!
Nem most válok meg először a gyöngyöcskéimtől, sőt kimondottan ezzel a céllal készültek... De mégis! Annyit matatgattam, pakolgattam ezeket a kis virágokat!
Remélem, épségben megérkeznek majd, és annyi örömüket lelik bennük leendő gazdáik, mint amilyen örömmel és szeretettel én készítettem őket!
Szerintetek, öregszem vagy hülyülök? Netán a kettő együtt jár

Mivel az előző posztomban már megmutattam egy kis részüket, így csak ezeket az új virágformákat teszem közszemlére!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók