2012. április 22.

Itt vagyok!

Sajnos, orvosi igazolásom van a "hiányzás" okát illetően...
A lényeg azonban, hogy újra itt vagyok és igyekszem teljes erőbedobással pótolni a "lemaradásomat".
Ez a négy nyaklánc teljesen friss alkotás. Már nagyon vártam, hogy a pillangók szárnyalhassanak a tavaszi virágos réten! Biztos, hogy más színösszeállításban is el fogom készíteni!


 Ez a fekete-fehér páros tegnap készült. Egy rövidebb és egy hosszabb, illetve egy szimmetrikus és aszimmetrikus variációban.



2 megjegyzés:

  1. Hallottam mi történt veled, remélem már jól vagy!
    Szépek az új láncok!

    VálaszTörlés
  2. Na, épp most kommenteltem a bejegyzésedet! :D
    Köszönöm, már én is jól vagyok! Holnaptól nekem is robot... :(

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók