2012. július 18.

Fényképezés

Bár az eddigi fotóimon nem látszik, de higgyétek el, állandóan azon agyalok, hogyan tökéletesítsem, szerényebben mondva, javítsam a képeim minőségét.
Mivel most több időm jut ún. elméleti és technikai problémák bogozgatására, újfent nekifeszültem ennek a témának.
Az ötletadó gazda Kiss Franziska, akiről azt kell tudni, hogy fciskaságok néven meseszép ékszereket, főleg láncokat készít, és hát a fotói...! Na, azok gyönyörűségesek!
Aztán tegnap rábukkantam egy posztjára a Művészpiacon, ahol épp az ékszerek fényképezéséről ír és ad remek ötletet.
Fénysátor! Hát, persze! Ez lesz a megoldás! Lelkesedésem tárgyának kivitelezője, "életem párja" akkor még nem sejtette, hogy milyen szép feladattal fogom megbízni! :))
Első lépésben készült egy "ideiglenes megoldás", ami tulajdonképpen egy polc, de lesz ám teljesen igazi fénysátram is, legalább is ígéretet kaptam!
Na, akkor most mutatok két képet, ami már a "fotólaborban" készült!


Kicsit még játszadoztam a Picasaval, de ez még csak ízelítő, folytatom a képszerkesztés tanulmányozását!


2 megjegyzés:

  1. Hát,igen egy-egy kép közzététele mögött sok utómunka áll,hogy minél tökéletesebb legyen.A fénysátor kitűnő ötlet és házilag is nagyon olcsón kivitelezhető:http://kerberosz.freeblog.hu/archives/2008/12/08/fenysator_hazilag/.Sok sikert hozzá és nagyon szép fotókat!

    VálaszTörlés
  2. Köszi a linket! :)) Én is eljutottam erre az oldalra Franziskán keresztül! Judikám! Te is etalon vagy ám nekem a fotóidat tekintve (is)!

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók