2012. augusztus 23.

Fülitartó

Az az igazság, hogy nagyon szeretek a Meskán (is) nézelődni. Valóban rengeteg kreatív és ügyes kezű ember portékáiban lehet itt gyönyörködni! 
Az egyik kedvencem kellani, azaz Marton Anita, aki nagyon ötletes, csodaszép fülcsitartókat készít. Aranyos aplikációkkal, egymással harmonizáló színekben készíti termékeit a hölgyek nagy örömére.
Miután a tavalyi füllyukasztásom csúfos kudarcba fulladt, okafogyottá vált számomra egy ilyen praktikus fülitartó beszerzése. Azaz, mégsem! Mert ugye a nők egyik fele fülbevalóimádó, a másik fele pedig tuti rendelkezik ilyen rokonnal, barátnővel, ismerőssel. Ha ne adj Isten, valaki mégsem tartozna egyik táborhoz sem, akkor az illető hölgy fülbevalókat készít! :)))
Szerencsére én csak a legelső csoportnak nem vagyok tagja!
Nos, a lényeg: sikerült szert tennem két csodás fülitartóra, s bár nem én vagyok a kiszemelt gazdájuk, meg kell, hogy mutassam őket!
(A kép minőségéért elnézést kérek, de nem tudom kivárni a napsütést!)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók