2013. január 8.

Januári virágok II.

Először gyorsan mutatom az "elmaradásom". 
Íme, az a bizonyos könyvjelző használat közben. A belső oldalakra ragasztott mágnesnek köszönhetően, stabilan "tartja" a bejelölt oldalt, és tuti, hogy nem pottyan ki a könyvből.
Nekem nagyon tetszik, annyira jópofa dolognak tartom. (Tiborom véleményét ezzel kapcsolatban nem tolmácsolom, mert tipikusan "pasis"!)

 Persze nem maradtok ám virágok nélkül! Ezek a csillagvirágok is a hétvégén készültek, csak nem tudtam akkor lefotózni. Most ellesz egy darabig az én virágos kertecském, hacsak szét nem kapkodják őket a Meskán, ahol ráadásul "Fülivásárt" hirdettem.


 
Na, és a kedvenceim! :)))
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók