2013. május 12.

Virágvasárnap

Természetesen nem a keresztény ünnepkör virágvasárnapjára utal a cím, hiszen azon már túl vagyunk bőven. Ma  (na, jó tegnap is!) én tartottam virágvasárnapot.
Aki néha-néha betéved hozzám, tudja rólam, hogy ezek az akril virágocskám a gyengéim az ékszerkészítésen belül is.
Egyszerűen megunhatatlan számomra és igyekszem minél több variációt kitalálni, na és persze újabb virágokra szert tenni!
Annyira szeretem őket!!! Szerencsére mindig akad néhány virágrajongó, így szinte kapóra jött egy kedves meskás törzsvásárlóm megrendelése, aki a fülbevalókhoz most medálokat is kért.


Na, és ha már "kertészkedem", akkor nem tudom abbahagyni, így születtek még ezek a "virágszálak"!

 

Azt nem értem ugyan, miért  van a karikákon az a sárgás folt, mert a valóságban nincsenek, bár lehet hogy a sárga függöny tükröződik rajta?
 

Azért mutatok ám igazi virágot is: az én csodaszép hatalmas virágokat hozó orchideámat!

1 megjegyzés:

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók