2013. október 24.

Könyvjelzők

Szó se róla, alig jut időm a gyöngyözésre, de amikor megláttam az ötletet, rögtön tudtam: szerelem az első látásra!
Ilyenkor olyan leszek, mint egy bulldog: addig nem nyugszom, amíg meg nem szerzem a kiszemelt áldozatot.
Teljesen véletlenül egy webáruházban bukkantam rá a grosgrain szalagokra, ahol ötletként mutatták mi mindenre lehet használni. Aztán szétnéztem a Meska "Alkotók boltjában" és szép lassan Egertől Kínáig összevadásztam a szükséges dolgokat.
A mintás szalagokat rögtön "felavattam", de szerencsére a MONTEX-ben is nagy a választék egyszínű ripsz szalagokból.
Szóval, mostanság könyvjelzők készülnek ezerrel, és természetesen igyekszem teljesíteni az ékszeres megrendeléseket is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók