2011. február 6.

Tavaszváró ibolyák

Ez a karkötő a tavaszvárás jegyében született, s az ötletet tegnap esti neten való barangolásomnak köszönhetem. Valahol egy külföldi oldalon (Említettem már ugye, hogy mennyire szeretek nézelődni a nagyvilágban?) fedeztem fel egy hasonló karkötőt, de ott a teklák helyett csiszolt gyöngyök voltak és a fityegők sem teljesen ilyenek, bár szerénytelenség nélkül állítom, az enyémek szebbek! 
Nos, amikor megpillantottam ezt a karkötőt két dolog jutott rögtön az eszembe:
ibolyák és azonnal csinálnom kell egy hasonlót! Mit egyet, mindjárt kettőt: egy három- és egy négysoros példány készült legnagyobb örömömre! Igaz, az éjfélt már rég elütötte az óra mire meglettek, de egy egész rét virágzó ibolyával a lelkemben térhettem nyugovóra!

Őszintén szólva, felvéve sokkal, de sokkal jobban mutat, mint itt a képen!

2 megjegyzés:

  1. Kati!!!Ez gyönyörű!!!
    Nagyon jól mutat így is :)
    Azt hiszem muszáj lesz "lekoppintanom", ha szabad ;) Akkor látom majd, hogy milyen a csuklómon ;)
    Talán még maradt hozzá alkatrészem :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik!
    Bizony, addig csináld meg, amíg el nem kapkodják Tőled ezeket a gyönyörű fityegőket! :))

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók