2011. február 20.

JÁTÉK mobilékszerekkel

A mobilékszerek fogalom körébe sorolom azokat a mindenféle lígő-lógó csecsebecséket, amelyek főleg gyöngyből készülnek egy-egy fémfityegő vagy valamilyen akrilforma kiegészítésével.
A kezdeti, mobilfüggőre akasztott darabok kimondottan a mobiltelefonok díszítését szolgálták, de a nagyobb méretű, karabinerre, delfinkapocsra szerelt változatokat táskára, hátizsákra, tolltartóra vagy neszesszerre is aggathatjuk. Aztán kulcstartóként is remekül funkcionálhatnak egy kulcstartókarika felszerelésével.
Na, és most következik a játék! Aki a fent említetteken kívül leírja nekem, hogy mire használható, illetve hová akaszthatóak még ezek a mobilékszerek, részt vesznek egy sorsoláson, ahol 5 db mobilékszer talál gazdára. A legötletesebb javaslat pedig különdíjban részesül!
Nem kell mást tenni, csak ehhez a bejegyzéshez egy hozzászólásban elküldeni az ötletet! Határidő: március 1. A sorsolás eredményét március 6-ig közzéteszem itt a blogon.
Inspirációnak álljon itt néhány kép! Várom az ötleteket!



8 megjegyzés:

  1. Hűűűűű, ezen gondolkodnom kell :)

    VálaszTörlés
  2. Az angyalkákat karácsonyfára akasztottuk.

    VálaszTörlés
  3. Bravo! Ügyesek vagytok! Jegyzem az ötleteket! Hajrá, hajrá!!! :))

    VálaszTörlés
  4. Nekem van a pendrive-omon is mobilfityegő :)
    Most jutott eszembe ;)

    VálaszTörlés
  5. Jaaaaaaaa...és a szekrény fogantyúján ;)
    De mivel még nincs elég, remélem így dupláztam az esélyeimet ;o)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. én egyszer a farmerom övtartójára is raktam

    (Judit vagyok)


    ui: a pénztárca, kabátcipzár is én voltam

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók