2011. március 16.

Láncok, láncok...

Nagyon jól esett ez a hosszú hétvége! Gyöngyözésre is bőven jutott időm! Senki ne vessen meg érte, de képes lennék reggeltől estig ezzel foglalatoskodni! Mivel az utóbbi időkben eléggé elhanyagoltam a láncokat, most kizárólag ezeket készítettem. Egyre jobban érdekel a vintage stílus, sokat bolyongok mindenféle külföldi oldalakon tanulmányozás céljából, és az az igazság, hogy egyre inkább lenyűgöz. Mint az alábbi képek tanúsítják, megtettem ez irányban az első alkotói lépéseket, bár igencsak botladozóak, de tessék elhinni nekem: lesz ez még jobb is!
Tegnap pedig épp azon merengtem, hogy még mennyi mindent nem próbáltam ki az ékszerkészítésben...! 



1 megjegyzés:

  1. Nemsokára jön a tavaszi, majd a nyári szünet, akkor belendülhetsz igazán.

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók