2011. március 3.

Tavaszt akarok!

De sürgősen, mert mindenféle testi nyavalyámon kívül a hangulatomra is nagyon ráférne egy kis napfényes generálozás!
Ez ügyben annyit tudtam tenni a  magam részéről, hogy készítettem egy "tavaszváró" nyakláncot. Tegnap este, pontosabban éjjel azon gondolkodtam, milyen szörnyű kudarcélménye lehetett szegény Kőműves Kelemennek  miközben magas Déva várát építette, ráadásul a szerencsétlen még asszonykáját is kénytelen volt beáldozni. Nos, mindez azért jutott eszembe, mert több órán keresztül fűzögettem ezt a láncot mire elnyerte végső formáját. Igaz, nem magától omlott össze minduntalan, hiszen saját két kezemmel szedtem szét.
Remélem, azért az idei tavasz nem ilyen nehézkesen köszönt majd be!



1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű!
    Ha ettől nem jön mostmár a tavasz, akkor semmitől.
    A napsüti már az én hangulatomra is ráfér...

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók