2013. február 3.

Bojtoskák

Bojtoskák! Ezt a nevet kapták. Ránézésre egyszerű, mondhatni minimál stílusban készültek. Igaz, néhányat kicsit "felturbóztam" még két fityegővel, mert nem tudtam eldönteni, hogy melyik változat maradjon.
Szóval, egyszerű a dizájn... Ám tudjátok hány hete, hónapja dédelgettem, szerveztem a hozzávalók beszerzését? Mint egy bulldog, addig kutattam, és persze vártam, hogy minden összejöjjön. Mert azt mondanom sem kell, hogy bár a velúr szál és a bojt színe, anyaga megegyezik, mégis több ezer kilométer távolság van a beszerzési helyük között!
Nekem nagyon bejönnek! Talán az egyszerűbb változat jobban tetszik! Vagy inkább a másik? :))

1 megjegyzés:

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók