2013. február 23.

Népi motívumok

Az én legdrágább unokahúgom (ismét) Franciaországba készül. Ő kért meg, hogy készítsek kapszulás láncokat ajándékként a találkozón résztvevő kollegináknak. Mivel különböző nemzetiségű a csapat, "rábeszéltem", hogy vigyen nekik valami hungarikumot. Így születtek meg ezek a láncok, de üveg lencse helyett epoxy matricát használtam, hogy könnyebb legyen, mivel nem 1-2 darabról van szó. Minden igyekezetem ellenére így is van ám súlya a kollekciónak, úgyhogy holnap nekiállok a kapszulás láncoknak is! :))
 
 

1 megjegyzés:

  1. Nagyszerűek az ékszereid! Örömömre szolgálna ha megosztanád e csodás ékszerek készítésének titkát, hogyan is készülnek milyen alapanyagokból, lépésről lépésre, tippekkel együtt :) Üdv: Kriszti tothkrisztina92@gmail.com

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók