2013. július 29.

Az én "Shamballáim"

Mint már említettem egy korábbi posztomban: a karkötők nálam kicsit háttérbe szorulnak. Most azonban itt a nyár és előkerült a roppantott gyöngyös dobozom, telis-tele szebbnél szebb színű "cukorkákkal"! Igaz, mostanság a Shamballa karkötők divatját éljük, de dacolva az őrülettel, juszt is másfélét kreálok! :)  (Na, jó fogok én még shamballázni is!)
Nos, a roppantott gyöngyről tudni kell, hogy kissé súlyos, mivel üvegből van. Emiatt ritkán készítek nyakláncot, illetve fülbevalót belőlük, mert elég "fajsúlyosak". Viszont két elévülhetetlen érdemük van: nem kopnak és "roppantott" kristályos szerkezetük remekül mutatnak. Ezt a súlybeli problémát kiküszöbölendő vannak acryl/műanyag roppantott gyöngyök is természetesen, ugyanazokkal a pozitív tulajdonságokkal, mint üvegből készült társaik.
Annyi szép fityegőt sikerült már összegyűjtögetnem, hogy mindegyik karkötőt ezzel díszítettem. Aztán erős rugalmas damilra fűztem, így a csuklóméret sem lehet probléma!

Íme a hétvége karkötő + fülbevaló "termése"! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók