2013. július 21.

Cecameca

Korábban már írtam a MESKÁRÓL, ami egy kézműves termékeket árusító online portál (ha valaki még nem ismerné).
El kell mondjam, én minden nap "meskázom". Nemcsak azért, mert nekem is van itt egy szerény kis boltocskám, hanem azért is, mert naponta gyönyörködhetek az emberi kéz alkotta szebbnél szebb csodákban. (Na, jó, akadnak a "csoda" kategóriáját messze elkerülő holmik is, de tényleg nem ez a jellemző!)
Szóval, ez a poszt nem rólam, és nem a gyöngyöcskékről, hanem Cecamecáról, Juditról, és az Ő kincseiről szól.
Tudnotok kell, hogy az üvegfestés különösen szívügyem, kreatív munkásságom igen meghatározó szakaszát jelentette. Sajnos, most a gyöngyözés kiszorította a mindennapjaimból, de tudom, hogy nem véglegesen!
Nos, az igencsak hosszúra sikeredett felkonferálás után mutatok egy kis ízelítőt Judit alkotásaiból. 
Engem, főleg a faliórái ejtettek ámulatba: 

 
Ugye, milyen gyönyörűek!

 Azért az ékszerek sem hiányozhatnak a repertoárból!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók