2014. július 1.

Az alkotó öröme

Sokszor elmondtam/leírtam már, hogy a "gyöngyözés" az én örömet adó hobbim, a legjobb nyugtató, amit vény nélkül lehet kapni.
Jó magam ritkán hordok ékszert, de a fentiekből eredően mégis az ékszerek bűvkörében telnek napjaim. Amúgy is molyolós típus lévén, sokáig babrálgatok, amíg megszületik az a bizonyos ékszer ... nemcsak a kezemmel, de szememmel, lelkemmel simogatva minden egyes darabot. Nagyon elvétve az is előfordul, hogy nem tudok megválni valamelyik "remektől". :))
Nekem az a legnagyobb öröm és elismerés, amikor visszajelzést kapok, hogy szívesen viselik a "katkagyöngyöket", vagy meglátom őket "élőben" valakin.
A legutóbbi szívemnek kedves visszajelzést most megosztanám Veletek:

"Az ékszerek csodaszépek lettek, pont olyanok, amilyeneket szerettem volna.
Gondolom a kisfiam megint elhalmoz bókokkal, hogy anya milyen szép fülbevalód van.
Az egyik bölcsis csoprttársnője meg már most odavan a fülbevalóidért, mert akárhányszor azokban megyek mindig azokat nézegeti és fogdossa. "

Íme Brigi legutóbbi "kincsei":

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók