2014. július 6.

Fülcsinap

Az úgy volt, hogy csütörtökön szépen elpakoltam az íróasztalról a gyöngybazárt. Mondhatnám azt is: megszüntettem a d...ólt, mert már eszméletlen állapotok uralkodtak. Persze, a káosz nemcsak az íróasztalt érintette, hanem az egész kisszobát. Beszereztem a Lidl-ben 3 nagyobb és 6 kisebb csinos műanyag dobozt: "Lesz itt olyan rend, hogy na!"
Ami a rendet illeti, maradjunk annyiban, hogy átrendeződött a bazár, így megint törhetem a fejem, mit, hová pakoltam! :))
Feltett szándékom volt, hogy megőrzöm ezt a látszólagos rendet... le is tettem a nagy esküt: "Minden gyöngyözés után szépen mindent elpakolok az asztalról, mielőtt nyugovóra térek!"
Az ígéretet leginkább úgy tudtam megtartani, hogy kerek 2 napig csak "fejben" gyöngyöztem! :)
Na, tegnap este aztán nem bírtam tovább! Gyorsan elővettem a dobozokat, szerszámokat, mondván: csak csinálok egy-két fülcsit!
Ez lett a termés! :)) Viszont hajnalban, ígéretemhez híven, mindent szépen elpakoltam! :))








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók