2010. augusztus 15.

Rebecca

Tegnap néztem egy filmet: "Rebecca, az első feleség". Tulajdonképpen a "Manderley-ház asszonyá"-nak egy olasz változata. Nos, a ház második asszonykája szeretetreméltó, szelíd jelenség, hozzáillő finoman elegáns öltözékkel. És itt jön képbe a mai alkotásom: ő viselte többek közt ezt a kék-barna színpárosítást, ami nekem rögtön megtetszett és azon nyomban elhatároztam, ma megfűzök egy ilyen láncot. A minta egy karkötő és egy nyaklánc mintájának kombinációja, ami szintén régóta szerepelt terveim között. Enyhén szólva babra munka, de szerintem megérte a fáradozást! Még sosem adtam nevet az alkotásaimnak, de azt hiszem ő igazán megérdemli ezt a kegyet! A keresztelő persze teljesen logikátlan, mivel nem Rebecca viselte ezeket a színeket, de csak nem adhatom neki a Mrs. De Winter nevet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók