2010. augusztus 31.

"Vége van a nyárnak..."

Sajnos, nemcsak a nyárnak, hanem az áldott jó nyári szünetnek is vége, és ezzel együtt igencsak megfogyatkozik az én aranyos kis gyöngyöcskéimre szánt idő is! Pedig annyi szépség várakozik a fiókokban, hogy valami kis csinos darab váljék belőlük. Mivel már egy hete "iskolázunk", ezért csak erre a két "szösszenetre" futotta az időmből.
A könyvjelző premierdarab, most csináltam először, de már hónapok óta vágyom rá. Kicsit még sutácska, gyengécske, de lesz ez még szebb is, jobb is :)
A nyaklánc is "első" kategóriás darab, itt a merev sodrony lenne a főszereplő, amit először próbáltam ki. Szerintem egész tetszetős, ám ezen a téren is lehet még bőven kreatívkodni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók