2011. július 13.

Sorsolás, eredményhirdetés

Először is elnézést a késedelmes eredményhirdetésért, ami nem a nagyszámú kommentek feldolgozása miatt történt! :D 
Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat, a kedves szavakat! Köszönöm Nektek, hogy figyelemmel kíséritek az én "Gyöngyéletemet" és megtiszteltek hozzászólásaitokkal!

Na, de lássuk, kinek kedvezett a szerencse! A sorsolást életem párjára bíztam, aki egyúttal a közjegyzői feladatokat is ellátta, tehát a sorsolás teljesen hiteles volt.


A nyertes pedig Zafon, akinek szívből gratulálok!!! A nyereménye pedig a következő:
választhat egy "Katkagyöngyöt" akár az eddigi kínálatokból (blogbejegyzések, Meska, Kirakat) akár személyre szabottan, az Ő elképzelése szerint, BÁRMIT!
Köszönöm, hogy velem játszottatok!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök az eredménynek! További sok-sok gyöngyös élményt kívánok magunknak!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy nekem kedvezett a szerencse, a párodnak jó érzéke van az ilyesmihez!

    VálaszTörlés
  3. Ezúton is gratulálunk! Nyugodtan nézelődj, és majd szólj, ha megszületett a döntés a nyereményt illetően! :)
    (Bárcsak a lottószámokhoz is ilyen jó érzéke lenne a lelkemnek...!)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok Zafon. Nehéz lesz a választás ennyi szépségből... :)

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók