2011. július 4.

Születésnapi játék


Születésnapot ünneplünk, méghozzá a "Gyöngyéletem" első szülinapját! Mint amikor végiglapozzuk a fotóalbumot, én is átolvasgattam az elmúlt egy év bejegyzéseit...
Kissé ünneprontó, hogy elég régen írtam, és így 2011 júniusában egyetlen bejegyzés sem született, pedig gyöngyöztem én, csak a dokumentálásra nem maradt időm.
Ám most, hogy rám szakadt az áldott jó vakáció, igyekszem pótolni ebbéli mulasztásaimat!
Mivel születésnap nincs ajándék nélkül, rendhagyó módon én szolgálnék meglepetéssel annak a kedves olvasómnak, akinek kedvez majd a szerencse.
Nos, a játékban való részvételnek egyetlen feltétele van: írni kellene egy hozzászólást ehhez a bejegyzéshez. Akit nem ismerek személyesen, az valami elérhetőséget is adjon meg.
Tekintettel a blog igen gyér olvasótáborára, elég nagy eséllyel lehet pályázni a szülinapi ajándékomra, ami természetesen valamilyen gyöngyös alkotás lesz, de ez legyen meglepetés!
A kommenteket július 10-ig, azaz vasárnap éjfélig jegyzem, aztán jön a sorsolás!

9 megjegyzés:

  1. Drága Katika! Nagggggggggyon Boldog Blogszülinapot kívánok!!! Köszönjük ezt a sok csodás alkotást, amivel megajándékoztál bennünket, és még nagyon nagyon sokat kérünk szépen ;)
    BOLDOG SZÜLINAPOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Katika! Megvártam, hogy ne legyek első a hozzászólók között, bár már olvastam a bejegyzést. "Blogdog" születésnapot kívánok, sok szép alkotást, és bejegyzést!

    VálaszTörlés
  3. Renike, Ágika! Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat és jókívánságokat! Igyekezni fogok!

    VálaszTörlés
  4. Boldog blogos évfordulót kívánok neked! Remélem, hogy láthatunk még sok szépet tőled!

    VálaszTörlés
  5. Boldog blog szülinapot!
    Szaporítom a jelentkezők és olvasók táborát:)
    Szépek a munkáid, eddig miért nem találtam ide?

    VálaszTörlés
  6. Szia
    Katika!Nagyon hiányoltam az új munkáidat!Mi is szerettünk volna még egy-két ékszert.No de amiért irok:BOLDOGSÁGOS SZÜLINAPOT a blognak!Puszillak!E.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Jutka, szeretettel üdvözöllek az én "Gyöngyéletemben"! Köszönöm a jókívánságodat!

    VálaszTörlés
  8. Editke! Először is puszi a köszöntésért!
    Az utóbbi hetek elég programdúsak voltak, de nagyon igyekszem pótolni a restanciámat! (Ha van valami kérésed, szólj nyugodtan!)

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók