2011. július 19.

Teklák minden mennyiségben

Na, végre! Tegnap volt az áldott jó szünidő első olyan napja, amikor reggeltől estig (éjszakáig) gyöngyözhettem, leszámítva a minimál stílusban elkészített ebéd főzési idejét! :))
A tekla gyöngyé volt a főszerep, mivel ez volt a megrendelő kérése. Tudom, kissé divatjamúltnak tartják sokan ezt a gyöngyöt, de egyúttal egy örök klasszikus, és én is nagyon szeretem.
Nos, ezen kívül a kérés úgy szólt, hogy kétsorosak legyenek. Őszintén megvallva, eddig igencsak ódzkodtam a kétsorosaktól, de most sikerült egy jó praktikát kitalálnom, s ennek köszönhetően remekül elboldogultam, szerintem jó lett.

Leendő gazdájának az volt még a kérése, hogy piros-fehér színű legyen. Na, ezt lehet azért többféle képen is értelmezni, ezért két variáció lett belőle. :))
Aztán annyira "tekláztam", hogy magán szorgalomból készítettem még két karkötőt is. 

Nem azért mondom, de mindkét karkötő baromira jól mutat a csuklón felvéve!

8 megjegyzés:

  1. Tudom nem vagyok jártas a gyöngyözésben, de még sosem láttam piros teklát. Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. A kék karkötő nekem nagyon bejön, modjuk a pillangó elég lenne rá. Lehet róla szó, vagy ez túlzás?

    VálaszTörlés
  3. Most úgy értsem, hogy ezt választanád a nyereménynek? :))

    VálaszTörlés
  4. Persze, hogy lehet! Máris a Tiéd, csak pillangóval! :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók lettek :)
    Gratulálok!
    Lehet, hogy "lekoppintom" a karkötőt egyszer, ha majd lesz rá időm és energiám, mert nagyon tetszik, és kíváncsi vagyok, hogy áll élőben a csuklómon egy ilyen gyönyörűség :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi! Nagyon jól fog állni! :)

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók