2011. november 26.

Angyaldömping

Bizony,  jó régen jelentkeztem, ami nem azt jelenti, hogy nem gyöngyözök, sőt...!
Nagyon örülök, hogy az utóbbi hetekben megszaporodtak a megrendelések a Meskán is és itthon is, csak hát kevés az idő! Ráadásul 4 óra után már sötét van, és egyre nehezebb gyöngyözni lámpafénynél, ami igencsak gyilkolja a szememet.
Sokat bosszankodom a fényképezés miatt is, mert normális fényviszonyok mellett sem vagyok ügyes fotós, nem ilyen borongós időben!
Na, de félre a nyavalygásokkal, mutatom mit hoztam!



Örömmel tudatom, hogy túl vagyok a 100. angyalkán! Most csomagoltam össze egy 20db-os csapatot megrendelésre. Ezeket a ducikat ma délelőtt alkottam, hátha szeretik az emberek a kerekded formákat is! :))


 Aztán készült egy tucat fülbevaló is de ők a kedvenceim:


Aztán, ha holnap tudok normális képeket készíteni, akkor megmutatom, hogy milyen fülik tartanak engem mostanság izgalomban! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók