2011. november 27.

Swarovski

Szóval, ez tart engem már hetek óta lázban! A SWAROVSKI! Így, csupa-csupa nagybetűvel! Meg kell valljam, gyöngyöző tevékenységem során eddig engem ez a kristály teljesen hidegen hagyott. Kedvenc gyöngyös boltjaimban mindig kedvesen ajánlgatták, de rendre elutasítottam, mondván: drága és nem tartok én még ott "szakmailag", hogy Swarovskival foglalkozzak.
Nos, ami a "szakértelmet" illeti, sajnos még most sem tartok ott, de mint az alábbi képek tanúsítják: engedtem a csábításnak, és beszereztem néhány 8mm-es rivoli és chatton kristályt azzal a szándékkal, hogy készítek fülbevalókat.
Tulajdonképpen két nagyon kedves "vásárlómnak" köszönhetem ezeket is, akik valami "pöttyszerű" bedugós fülit szerettek volna. Én először teklában gondolkodtam, de ne tudjátok meg, milyen nehéz félig átfúrt gyöngyöt szerezni! Na, és akkor jött a Swarovski!
Azt most nem ecsetelgetem, hány kört futottam, és mennyit vesződtem, amíg ezt a csekélyke eredményt is fel tudom mutatni, de íme: az első Swarovski fülbevalók!
Én eddig azt hittem, hogy valamiféle sznobizmusból mondogatják, hogy aki egyszer elkezd Swarovskival foglalkozni, az nem tud szabadulni tőle...
Attól félek, talán nem igazán meggyőzőek a képek, de azért fogadjátok szeretettel az első Swarovski füliket! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók