2011. november 12.

Je t'aime Paris!

Szívből remélem, hogy helyesen írtam a címet! Ennek az órának két testvérkéje van/volt. Az egyik Lilluka ékszerkollekcióját gyarapítja, a másik pedig lánc nélkül, zsebóraként az én óraimádó kedvesem gyűjteményébe került. 
Hosszas töprengés után döntöttem úgy, megválok ettől a szép lánctól, pedig kacérkodtam a gondolattal, hogy meglepem magam vele.
Aztán elképzeltem, hogy egy párizsi út mennyire kárpótolná ennek az órának a hiányát...
Sohase mondd, hogy soha!

2 megjegyzés:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=gc3JJxTlGLA&feature=related

    VálaszTörlés
  2. Ágika! Nagyon szépen köszönöm Neked és persze Yves Montandnak a kellemes párizsi sétát! :))
    Nagy örömet szereztél vele!

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók