2010. november 5.

Angyalszárnyak suhogása, pilletündérek tánca

Így igaz! Ezen a héten angyalszárnyak suhogásától és vidám pilletündérek táncától hangos a kisszobánk. Renáta jóvoltából eszméletlen aranyos lepke- és angyalszárnyakra tettem szert! Gőzerővel láttam hozzá az angyalkás és tündérkés fülbevalók és egyéb kütyük - úgy mint mobilfityegő, táskadísz - készítéséhez. Annyira édesek, hogy teljesen rájuk kattantam! Ráadásul nemcsak nekem tetszetősek, hanem barátok és ismerősök körében is nagy sikert arattak, ami persze továbbfokozta elkötelezettségemet az angyalkák és pilletündérkék iránt.
Ezek után nem csoda, hogy csütörtökön, a legutóbbi "gyöngytúrám" alkalmával minden gyöngyszemet ilyen szemszögből vizsgáltam, na és persze vásároltam, vásároltam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók