2010. november 13.

Karkötőikrek

Ezek a "karkötőikrek" mostanság készültek. A szitakötős rendelésre készült, egy nagyon kedves ismerősöm névnapi ajándékaként. Már régóta izgatott egy ilyen "csüngi-büngis" karkötő elkészítése, és mint utólag kiderült, örült is neki a megajándékozott. Ezen a sikeren felbátorodva rögtön megcsináltam az "ikertestvérét" a pillangókkal, azzal a szándékkal, hogy felteszem a Meskára. 
Kicsi páromnál persze ez az "összevisszaság" egyáltalán nem aratott sikert, és kerek-perec megmondta, ne tegyem fel a boltba. Azért én csak megmutattam gyöngyfűzős barátnémnak egy utolsó zsűrizésre, aki megerősített abban, hogy fel ne tegyem a Meskára, ... mert neki azonnal kell!
Áradozott, örömködött, dicsérte. Úgy, ahogy csak ő tud lelkesedni ezen a világon!
Az én lelkem is megnyugodott, minden rendben a karkötővel, és csak azt sajnáltam, hogy Tiborom nem látta, hallotta élő egyenesben Andika és a "csüngi-büngis" karkötő egymásra találását!

1 megjegyzés:

  1. Kata!Nem találok szavakat...
    Ezek valami hihetetlen gyönyörűek...
    Szerintem ha esetleg hármas, vagy négyes ikrek lesznek, és mégis felkerülnek a Meskára, biztosan örülni fog neki valaki ;)
    Nekem nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók