2010. november 9.

Boltot nyitottam!

Régóta dédelgetett vágyam vált valóra a mai napon! Boltot nyitottam! Persze nem fizikai értelemben, csak virtuálisan, de én ettől is teljesen odavagyok! Annyira örülök neki!!!
Igazából egy valódi boltot lenne jó nyitni, ahol ügyes kezű kreatív emberek szebbnél szebb portékáit árulnánk az egyedi, tényleg kézzel alkotott,  kézműves termékek iránt érdeklődő vevők számára. Olyan boltot álmodtam meg, ahol a beszállítók egyáltalán nem tömeggyártással foglalkoznak, de lehetőséget kapnának akár csak egy-egy termék erejéig, hogy megmutassák, szabadidejükben vagy  hobbiként mivel foglalatoskodnak. Már látom is lelki szemeim előtt Zafon csodaszép keresztszemeseit, legkedvesebb barátaim és kollégáim szeretettel és nagy gonddal horgolt csipketerítőit, ízléses gyöngysorait, lakásdekorációit és folytathatnám a sort olyan emberekkel, akikről nem is sejtjük, hogy milyen szépségek kerülnek ki a kezük közül!
Nos, addig amíg álmom valóra válik, marad az internetes bolt a Meskán, ami szerintem fantasztikusan jó ötlet, és csak azt sajnálom a legjobban, hogy ez nem nekem jutott eszembe!
A fejlécenen "Meskaboltom" gombra kattintva érhető el az üzlet. Izgatottan várom az első vásárlómat és hogy vajon honnan érkezik!
Most pedig rohanok alkotni, hogy legyen portéka a bolt polcain!

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek az alkotások, sok sok vásárlót kívánok :)
    Gratulálok
    Renáta

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók