2010. december 27.

Fülbevaló bemutató

Először is: Esetemben a blogírás elengedhetetlen velejárója a fotózás. Valljuk meg, bőven lenne mit tanulnom ezen a téren is, de egyszerűen nincs elég időm rá, és mindig csak az előttem álló, éppen aktuális problémákat  igyekszem megoldani. Az ékszerek fotózása mára már külön fejezetet kapott a fényképezés technikái között, sőt találkoztam már külön erre a témára szakosodott tanfolyami képzéssel is. Addig viszont marad az autodidakta mód.
Másodszor: Az ékszerek tárolása, bemutatása szintén megfelelő eszközöket kíván. Az egy külön posztot érdemelne, hogy milyen praktikákat találtam már eddig, de nem kell megijedni, mert erre most nem kerül sor! Aki viszont idáig eljutott az olvasással, igazán megérdemli, hogy végre lássa a mostani bejegyzésem tárgyát! :)) 

Nos, az ötlet Theiatól származik, amit egy kicsit tovább fejlesztettem. Az nem mondom, hogy tökéletes, de lesz ez még szebb is, jobb is! A képkeret hátoldalára egy vatelin réteg, arra pedig egy kongréanyag került. Eredetileg szúnyoghálóval csináltam, de a neylonsága miatt nehéz fotózni. A kongré helyett valószínű sokkal jobb lenne az ún. kanava, ami nagyobb lyukú, de annak beszerzése komolyabb erőpróbát igényel!
Szerintem, egész jól megfelel a célnak, és egyaránt lehet állítva, fektetve használni a fényképezéshez.

1 megjegyzés:

  1. Szuper az ötlet.
    Én még a borospohár segítségénél tartok.
    Néha bevonom az ibolyáim...de valahogy nem tökéletes.
    Nekem is van még valahol dugi kongréanyagom, azt hiszem megkeresem ;)
    A fülik gyönyörűek!!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók