2010. december 24.

Virágmánia

Azt hiszem végérvényesen elköteleztem magam a virágok mellett! Éjt nappallá téve virágos oldalakat böngészek, és viráglelőhelyek után kutatok. Minden bizonnyal egyfajta fertőző betegségről lehet szó, mert az az érzésem másokra is sikerült "ráragasztanom"! Ugye, Rencsike? :))
Arra gondoltam, megpróbálok ebbéli kórságomból profitálni, és mindenféle tervet kezdtem el szövögetni. NAGYON szeretném, ha az álmom 2011-ben valósággá válna és nem győzném készíteni a szebbnél szebb "virágcsodákat"! 




2 megjegyzés:

  1. Ezeket én miért nem láttam??? :(
    Viszont most, hogy rájuk találtam, jól megnézem magamnak mindegyiket ;)
    Annyira gyönyörűek...

    VálaszTörlés
  2. Te vagy az 1. számú és ezidáig egyetlen rajongója az én kis virágjaimnak!

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók