2010. december 5.

Gyöngyözés éjjel-nappal

Az utóbbi hetekben bőven akad munkám, amit korántsem panaszként mondok, sőt!
Ezerrel készítem az angyalkákat, szám szerint már túl vagyok a 90. darabon! Nagyon népszerűek, sikeresek, aminek én rettenetesen örülök!
A hétvégén sikerült láncokat is fűznöm és teljesen boldoggá tett. Az igazi sikert majd az jelenti, ha leendő gazdáik is örömüket lelik bennük. (Betettem őket az "EGYEBEK"-be, hátha megtetszenek valakinek! Ha lesz rá időm, talán a Meska polcomra is kerül belőlük.
A nyár óta őrizgetem ezeket a szépen csiszolt üveg gyöngyöket, mert valami nagyon -nagyon szépet akartam alkotni belőlük. Hogy ez mennyire sikerült, nem tudom, de elnézve a türkiz láncot, máris másként fűzném fel! Lehet, hogy holnap leszedem?


2 megjegyzés:

  1. Katika, most néztem meg a blogodat és a legjobban a rajongásod tetszik! De van olyan műved is, ami nagyon tetszik és sajnálom, hogy nincs több áru a boltodban!
    Zita

    VálaszTörlés
  2. Valóban rajongásból van a legtöbb, de remélhetőleg a bolt árukészlete is gyarapodni fog!

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók