2010. december 22.

Virágos csüngi-büngi karkötő

Ez a virágos csüngi-büngi a hétvégén készült. Ötvöződik benne a mérhetetlen virágmániám és a fityegők iránti rajongásom. A karkötő már csak fényképen létezik, mert lebontottam, illetve egy szolidabb változatot készítettem belőle. (Arról még nincs képem.)
Az az igazság, hogy felvéve volt benne valami "idegen" számomra, és ehhez jött még az én legfőbb kritikusom véleménye, aki amikor meglátta valósággal elszörnyedt:
"Katika, ez iszonyúan zsúfolt! Szörnyű!"
Jelzem, Ő már az egyszerűbb csüngi-büngiseket sem kedvelte, pedig másoknak nagyon tetszett.
Na, mindegy! Szétszedtem, de nem adom fel a "zsúfolt" variációt sem, csak megpróbálok valamit finomítani rajta! Aztán jöhet hozzá a nyaklánc és a fülbevaló, mert "fejben" már az is megvan! :))

Na, ez lett a szolidabb változat!


2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszett a zsúfolt változat is, de izgatottan várom a finomítottat :)

    VálaszTörlés
  2. A szolidabbat elfogadnám én is! nagyon szeretem a gyöngyöket ,van egy pár nekem is, persze olaszo.-ból, kedvencem egy muranói üvegböl készült nyaklánc.

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók