2011. január 16.

Ajándék

Ezt a kis tüneményt a héten kaptam ajándékba Renikétől, aki a legkedvesebb gyöngy- és alkatrész beszerzőm, s nem mellesleg csodaszép ékszereket készít!
Büszke vagyok rá, hogy állítólag a blogíráshoz én adtam Neki inspirációt, de a "tanítvány" már régen felülmúlta "mesterét"! Erről mindenki személyesen is meggyőződhet, ha ellátogat hozzá:http://ekszerkreativ.blogspot.com 
Renike mobilékszere élőben még lenyűgözőbb, csak sajnos én nem tudom megörökíteni a csiszolt kristályok csillogását a korábban már említett fotózási ismereteim hiányosságai miatt. 
Ráadásul olyan kreatívan csomagolta ezt a kis "gyöngyszemet", hogy ha Tiboromon múlik, akkor a mai napig tüllbabácskaként gyönyörködünk benne!
Még egyszer, nagyon köszönöm!

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a dicséretet...belepirultam :)
    Nagyon kedves, hogy "feltettél" a blogodra.
    Tényleg innen merítettem bátorságot és ihletet a blogíráshoz. Mostmár blogfüggő vagyok :)
    Jaaaa...és örülök, hogy kibontottátok a tüllbabát ;) azért így csinibb :D

    VálaszTörlés
  2. Mivel itt mindig szép dolgokat találok, megérdemelsz egy díjat! Nézz be hozzám érte!

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom az előttem íróhoz...nézz be hozzám egy meglepiért.

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók