2011. január 22.

Díjat kaptam!

Én, aki eddig soha, semmilyen díjat vagy elismerést nem kaptam, tegnapelőtt egy óra leforgása alatt rögtön két "Kreatív blogger díj" tulajdonosává váltam!


Hálásan köszönöm az elismerést Zafonnak és Renátának, de legfőként azt, hogy rendszeresen benéznek hozzám és jó szóval, kedvesen biztatnak!!!
Miután lecsendesült bennem az örömujjongás, elősomfordált a kishitű, aggályoskodó énem, miszerint 
- ad egy: túl korai az elismerés, hiszen nem tartozom még a rutinos bloggerek népes táborába, arról nem is szólva, hogy "gyöngyöző" munkásságom idejéhez képest meg "vihettem volna már többre".
- ad kettő: hol találok 7 embert, akinek továbbadom? Ne ütközzön meg senki ebbéli aggályomon, mert én minden túlzás nélkül mondom, rengeteg kreatív blogírót ismerek, akit teljes joggal megillet ez a díj, csakhogy már réges régen megkapták, és ezen felül még két-háromfélét is magukénak mondhatnak. Úgy gondolom, az újabb kitüntető cím bizonyára jól esne nekik, de félő, hogy inkább gondot okozok vele!
- ad három: mi az a 7 dolog, amit leírok majd magamról? (Tudnék én hetvenhetet is írni, na, de melyik hetet?)

A díjra vonatkozó szabályok:
 1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be akitől kaptad.
4. Add tovább további hét blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról hét dolgot.

Akiknek tovább küldöm:

Lássuk csak, mi legyen az a bizonyos 7 dolog, amit magamról mondhatok:
1. Alapból feledékeny vagyok, de valami félelmetesen. Sajnos!
2. Aggályoskodó, töprengő és kissé bizonytalan vagyok. Vagy mégse? (Ez vicc volt!)
3. Van egy kicsit nagyon erős vonzódásom a papír írószer boltok iránt, aminek következtében tetemes mennyiségű írószerrel és papíráruval rendelkezem.
4. Imádom az édességet!
5. A gyöngyözésen kívül imádom az üvegfestést és a decoupage-t.
6. Elvileg nagyon szeretek olvasni, de a gyöngyök miatt az utóbbi időben rettenetesen elhanyagoltam, viszont állandóan blogokat olvasok. Szerintem, túlzásba is viszem!
7. Sokkal jobban szeretek ajándékot adni, mint kapni. Őszintén!

Kerek 2 napig "rágódtam", míg megszületett ez a bejegyzés. Ez is sok mindent elárul rólam! (lásd 2. pont!)
Na, most szaladok értesíteni a díjazottjaimat!


4 megjegyzés:

  1. Hűűű, az 1.,2.,3. pontot én is beleírhattam volna a 7 dolog közé, de kifelejtettem :)
    A papírírószerrel azt hittem, csak én vagyok így, de örülök, hogy más is fanatikus :)
    Gratulálok a díjakhoz ;)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok neked! Szívesen olvasgatom a bejegyzéseid és megnézegetem, amit ajánlasz - nagyon szép dolgokat csináltok!
    Szeberényiné Zita

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Zita az elismerő szavakat, a többiek nevében is! :))
    Mindig szeretettel látlak nálam, de nemcsak a neten!

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók