2011. január 5.

Igen, még mindig...

Igen, még mindig, azaz az új esztendőben is folytatódik a virágőrületem!
Azért remélem, hogy szerény blogom csekély számú, de annál kitartóbb olvasóit nem rettentem el az újabb "virágcsokrommal"!
Ígérem, lesz majd más is, de nézzétek el nekem, hogy még mindig nagy a szerelmem a virágok iránt!
Persze, most mondhatnám azt is, hogy csak a fotómontázsos képábrázolást akartam kipróbálni, és teljesen véletlenül ezek a fotók kerültek kezem ügyébe! :)) 
A "fotómontázs a'la Picasa" ötletért ezer köszönet Zafonnak!


3 megjegyzés:

  1. Nem tudom mások hogy vannak ezzel, de én nem tudom megunni ezt a sok sok szépséges virágkompozíciót.
    A kedvencem a kék kálás a levéllel, de persze valamiért a rózsaszínekhez is húz a szívem...
    Gyönyörűek egytől egyig.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, jól esik a dicséret, és akkor ha nem bánjátok "virágozgatok" még egy ideig! :)

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók