2010. július 3.

Az első lépések

Nos, a mai napon én is belépek a blogírók táborába... Őszintén szólva, elég hosszú "kihordási idő" után lett meg az én drága "Gyöngyéletem" és elég bizonytalannak érzem az első lépéseket. Csak azt az elcsépelt, de nagyon igaz közhelyet tudom felhozni mentségemre miszerint minden kezdet nehéz! Igazából én egy honlapot álmodtam meg magamnak, és nem is tettem le róla, de eszméletlenül lassan haladok vele. Addig is elkezdem a blogomat, hogy legyen már végre valami produktum!
Ez a blog elsősorban az én kreatív hobbimról szól, ahol első helyen az ékszerkészítés áll immár negyedik éve. Sokféle technikát kipróbáltam már az üvegfestéstől a szalvétázáson át a képeslap készítésig, de a gyöngyök teljesen lenyűgöznek, és mára már "függőnek" mondhatom magam.
Az én örömet adó hobbim világába invitálom nagy szeretettel kedves olvasóimat, akiknek száma reményeim szerint időről-időre növekedni fog.


3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Olyan "Kormis" lett. Kíváncsian várom a továbbiakat, és az elkészült gyöny- és egyéb csodákat.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen az elismerő és biztató szavakat!
    Igyekezni fogok!

    VálaszTörlés

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók