2010. július 14.

Medálosok

Viszonylag nem régen fedeztem fel ezeket a szivárvány minden színében kapható, előre gyártott organza nyakláncalapokat, ráadásul lánchosszabbítóval ellátva. Közben annyira elhatalmasodott már rajtam az utánuk való keresgetés és vásárlás, hogy mára már egész pazar készlettel rendelkezem belőlük. (Gyöngyökről és egyéb kellékekről nem is beszélve!)
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy némelyiknek elég pici vagy idétlen a kapcsolója, így szükség esetén lecserélgetem őket. A medálok közül  most a gyöngyházasak a kedvenceim, amiket többféle színben és formában lehet beszerezni. Nemcsak organza szalagon, hanem egy fekete bőrláncon is jól mutatnak.
 



Aztán rájöttem, hogy magam is készíthetek medálokat egy-egy nagyobb különleges formájú "gyöngy" és némi fém köztes vagy gyöngykupak segítségével. Ezeket a medálos láncokat ajánlani tudom minden kezdő ékszerkészítőnek, mert viszonylag könnyen és hamar készíthetünk jópofa, tetszetős darabokat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók