2010. július 9.

Bosszúságok sorozata

Azzal kezdődött, hogy reggel, amikor megnyitottam az oldalam döbbentem vettem észre: az én gyönyörűséges pillangóim elszálltak, s velük együtt az egész sablon, amit oly nagy gonddal választottam ki! Némi ide-oda kattintgatással rájöttem, a sablont kölcsönző oldallal van a hiba (már ha jól értelmeztem).
Újabb 1-2 óra elteltével meglett az új dizájn, ami a végeredményen egyáltalán nem látszik, de egyszerűen ilyen őrjítően babrálós vagyok!
Aztán jött volna az újabb bejegyzés, de az istennek se engedett írni... Egész nap kínlódtam, telefonos segítséget is próbáltam kérni, de egyszerűen nem ment! Most, lassan éjfél magasságában talán összehozom ezt a bejegyzést, (mondanom sem kell nem "szabályosan" íródott).
Lehet, hogy az összevissza kattintgatásaimmal én babráltam el az egészet?Tuti!

1 megjegyzés:

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók