2010. július 10.

Kincsvadászat

Azért csak meglesz az eredetinek szánt bejegyzésem!
Szóval: csütörtökön Pesten voltunk és bár shoppingolós, nézelődős útnak terveztük, engem csak a gyöngymániám hajtott egész nap! Tervem szerint csak a "Gyöngykuckót" akartam meglátogatni, de ha már beteszem a lábam a Westendbe, mégsem hagyhatom ki a Kreatív Hobby boltját. (Nos, így utólag azt kell mondjam, nyugodtan mellőzhettem volna! Mindösszesen 14 szem gyönggyel és 10 db medálvezetővel távoztam!)
A "Gyöngykuckóban" szerencsére ráleltem amiért mentem, de erősen frusztrált, hogy még a végén félig üres kézzel megyek haza. Így aztán még délután beugrottam a "Gyöngyházba" a Blahán. Ajánlom mindenkinek, aki tutira akar menni gyöngyvásárlást illetően, ki ne hagyja ezt a boltot a világ minden kincséért sem!
Szegény párom hősiesen nézelődött a környéken, hogy azt a röpke egy órát (vagy többet?) teljes eufórikus állapotban tölthessem. 
De megérte ám! Íme egy kis ízelítő a zsákmányból!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Kormos Katalin vagyok és nagyon szeretek "kreatívkodni". Mostanság leginkább ékszerkészítéssel foglalkozom.

Ha kérdésed van, keress meg nyugodtan: www.kormikati@freemail.hu

Rendszeres olvasók